Medewerkers leren op een veilige, zelfverzekerde en effectieve manier om te gaan met situaties waarin ze geconfronteerd worden met verbale agressie, zowel van klanten als collega’s. Deze training is gericht op bewustwording, het herkennen van signalen, omgaan met agressief gedrag en het vergroten van de mentale weerbaarheid van medewerkers.
Ontbreekt er iets van de bovengenoemde onderwerpen die specifiek voor jouw organisatie van belang zijn? Of zijn jullie al bekend met een bepaald onderwerp? Geen zorgen, we bespreken graag je behoeften en passen de inhoud van de training aan op maat.
Deze training is bedoeld voor alle medewerkers die te maken kunnen krijgen met verbale agressie, voorbeelden hiervan zijn:
De training wordt verzorgd door een trainer met expertise in conflicthantering, agressieregulatie en stressmanagement.
Sorry, we konden geen resultaten vinden voor jouw zoekopdracht. Probeer het opnieuw met andere zoekwoorden, controleer de spelling, of neem contact met ons op voor verdere hulp.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.